Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 01.10.2015 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Spordic Oy y-tunnus 2610058-7 . Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta http://spordic.mycashflow.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
viitenumeron
pankkitilinumeromme
laskun loppusumman
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Toimitusehdot
Voimassa 01.10.2015 alkaen.

Maksutavat
Verkkokaupassamme voit maksaa seuraavilla maksutavoilla:

Maksu pankkipainikkeilla

Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet turvallisella Checkout maksupalvelulla. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu. Palvelu on maksulaitoslain nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Maksut luottokorteilla

Maksuja voi tehdä kaikilla yleisimmillä luottokorteilla.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokunnan korteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

Klarna lasku – maksuehdot
Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.

Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
Maksuaika aina 14 vuorokautta
Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja
Voit ladata alkuperäisen laskusi osoitteessa klarna.fi

Laskutusmaksu 4,90 eur per tilaus. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 8.50 %. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti.

Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Klarnan turvallisuuskäytäntöjen vuoksi Klarna-laskulla tilattuja tuotteita voi lähettää vain tilaajalle itselleen.

Klarna tili – Maksuehdot

Klarna Tili -maksutapa on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Klarna Tili on myös paljon enemmän. Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä ja kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle.

Myös eri verkkokaupoissa Klarna Tilillä maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle.

Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä
Kuukausierä on vähintään 1/24 kokonaissummasta
Voit aina halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla
Kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle
Klarna laskuun lisätään tilinhoitomaksu 3,95 € / kk tilausmäärästä riippumatta.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.
Yleiset ehdot löydät täältä.
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta. Mikäli tuote on tilapäisesti loppunut ilmoitamme siitä erikseen ja vahvistamme mahdollisen uuden toimitusajan.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset posti- ja rahtipaketteina, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Lähtyksen seurantapalvelusta vastaa Posti Oy ja Matkahuolto Oy

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
pankkitilinumerosi
sekä kopio Spordic Oy:n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:
SPORDIC OY
Juhanintie 10
28840 PORI
FINLAND

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen icenomad@spordic.com tai postitse:

SPORDIC OY
Juhanintie 10
28840 PORI
FINLAND

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Spordic Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Spordic Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.